sunnuntai 24. kesäkuuta 2012

Jussin jälkipuinnit.


Noniin. Juhannuksesta selvitty tavalla tai toisella. Oltiin ämmäporukalla festareilla riekkumassa ja voin vain todeta, että oli muuten tasan viimeinen reissu tuolla kokoonpanolla. Esiintyjät olivat kuitenkin hyviä ja pääsinkin näkemään monta lempparia, oioi!

weheartit.com


Tuli tuossa ennen Juhannusta siis vietettyä 2 viikkoa putkeen miesseurassa. Ja oli kyllä aivan ihanaa. Vaikkakin tiedän, että kaikki ovat aluksi ihania ja kilttejä ja suloisia, niin olen silti edelleen aivan pyörällä päästäni, että miten joku kuolevainen voi olla noin.. Täydellinen. Tai siis vaikuttaa siltä. 

-"-


Leijun jossain suhteellisen tosi korkealla vaaleanpunaisissa pilvissä ja olen ihmisten mielestä ärsyttävä, enkä edes välitä! Uskon että minulla on oikeus tähän. Viimeiset 3 vuotta ovat olleet aika todella hankalia, ja vastaan on tullut monia hyvin kipeitä ja vaikeita asioita, joten nyt kun minulla on vihdoinkin kaikki kohdillaan ja lisäksi olen kohdannut näin mahtavan tuntuisen tyypin, en pysty enkä ehkä haluakkaan, että kenellekkään jää epäselväksi, kuinka kivaa minulla on.
 
-"-


Tiedän kyllä naisena, ystävänä, siskona ja kaverina, kuinka raskasta on kuunnella miten mukatäydellinen toisen ihastus on. On aivan helvetin raivostuttavaa jutella ihmisen kanssa, jonka joka toinen lause liittyy uuteen ihkutukseen. Mutta koska tuota puhetta ei useinkaan kovin kauaa kestä, eikä siitä oikeasti ole kenellekkään haittaa, se on kai toiselle ihmiselle välillä suotava. (Rivien välistä voi siis lukea, että olen saanut noottia siitä, kun mainitsen liikaa uuden ihkutukseni. :D Ja että se nyt harmittaa.)

Festareihin palatakseni kanssamme juhli vaivaiset 42 000 ihmistä (?!), ja meininki oli sen mukainen.. Eli melko läheinen välillä. Vessoja olisi tottakai saanut olla enemmän, muuten homma toimi mielestäni melko kivasti.


Kaija Koon keikalta.

Onneksi minulla on vielä ensi viikko lomaa, eli edes teoreettinen mahdollisuus toipua kaikesta näkemästään ja kokemastaan ennen kesätöiden alkamista! Ajattelin ehkä hullaantua ja lähteä moikkaamaan ihkua ihastustani loppuviikosta. Ja koiravahdiksi pääsen alkuviikosta. Tulevassa työpaikassakin pitää käydä perehdytyttevänä.. Ja aleihin ajattelin eksyä!


weheartit.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti