sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

Kesäuutta.


Tämmöisiä kesäuutuuksia! Ihan hirveä vimma ostaa kirppareilta & alesta kaikkea kesäkivaa vaikka kohtahan on taas syksy. Toivotaan siis todella että syksystä tulee erityisen lämmin, heh. Kuvat on taas tosi huonoja ja näin, muttei nyt takerruta sivuseikkoihin. ;)

Tämä kolttu kirpparilta 5e, Vero Modan vaate. Aikamoinen teltta muttei tuo haittaa mun mielestäni. Ja tohon saa kivasti leveän vyön rajoittamaan telttamaisuutta. Tämä oli eilen baarireissulla päällä, toimi!


Tämä on se H&M:n alesta aikasemmin ostamani. Leventää muuten hirveän kivasti. Auts.


Ja tän sain ystävältäni lahjoituksena, kun ei kuulemma istunut hänen päälleen. Olin katsellut paitaa H&M:llä jo jonkin aikaa, ihana teltta tämäkin. :D


Oon niin telttavaateihminen tällä hetkellä etten muuta käyttäisi. Sitä se lihoaminen teettä. Ja toisaalta ehkä parempi näin, saatikka että kulkisin samoissa makkarankuorissa kun ollessani 18v ja 15kg hoikempi. Ei mulla ole tapana angstata siitä kuinka läski olen tai muuta vastaavaa, kyllähän mä ihan tiedän olevani normaalipainoinen ja sillai. Mutta kun on ollut toosi pieni koko elämänsä ja sitten tullut suht. pienessä ajassa tämmöseksi normaaliksi tasapaksuksi ni onhan siinä kriisinpoikasen elementit ilmassa. Mutten mää. Mulla on hyvä olla ja pidän itsestäni tällaisena, ei ole valittamista. Sitä paitsi oon tällä hetkellä muutenkin niin onnellinen ettei lainkaan haittaa vaikka olisi hiukan jenkkakahvaa tai persettä!

5 kommenttia:

  1. Itsellä on samat tunnelmat kropan suhteen :).
    Välillä on hyviä päiviä ja välillä on niitä "yhyy, oon hirvee läski, lopetan syömisen"-angsteja :D.

    Mutta se on tärkeintä, että on onnellinen ^_^.
    Ja mun silmiin näyttää ihan hyviltä nuo vaatteet!!
    Niin se menee, että itse on itsensä pahin vihollinen :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos piristävästä kommentista taas! :) Tuleehan noita angsteja välillä mut ainakin tähän asti niistä on aina jotenkuten selvitty. ;)

      Poista
  2. Tosi makee toi kirpparimekko! Varo vaan, tuun ryöstää sen sulta heti ku käännät selkäs ;)
    bib

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äp äp! Lyön näpeille! ;) Onneks on melkein liian iso mullekin, eli sä hukkuisit tohon! :D

      Poista
  3. ihania mekkoja ! =) t. pink Bl

    VastaaPoista