maanantai 2. heinäkuuta 2012

Pakko saada sut!

"Sä oot niin,
Ja oot niin,
En aio olla ilman sua
Mun on pakko saada sut.."

Mä lupaan koittaa ryhdistäytyä ja lopettaa tän lepertelyn taas hetkeksi! Ihan kohta teen niin. Mutta kun oon vaan niin.. Aww.

Aloitin muuten tänään kesätyöni ja ensimmäinen 1/4 työpäivästä meni siihen, että sain kaikki tarvittavat ohjelmat ensin lukkiutumaan, sitten kaatumaan, nousemaan ja kaatumaan uudestaan. Tai no enhän minä niitä ruotuun saanut vaan tekninen tuki. Olikin oikein kivaa porukkaa siellä, jaksoivat auttaa vaikka soitin n. 10 minuutin välein sinne. Ensin että "Juu hei vaan hei, hiukan on näitä käynnistymisongelmia tässä..", sitten "No totanoini ku mä varmaan painoin jotain ja nyt se on TOLLAI ja en mä tiedä ÄRRHH ku tää on aina niin TÄTÄ.." ja lopulta jo ihan paniikissa että "NONI JA TAAS MÄÄ TEIN JOTTAI EMMÄÄ TIÄ MITÄ VOEE NY HERRAJUMALA NÄITTEN KONEITTEN KANSSA KU MIKÄÄN EI TOIMI JA KAIKEN MÄÄKI VAAN RIKON JA MAAILMA RÄJÄHTÄÄ JAJAJA.."

Päivän saldo oli, etten saanut mitään muuta aikaiseksi kun työpöytäni entistä sekavammaksi ja päällekkäisiä ajanvarauksia kalenterini täyteen. Oon niin hyvä tässä hommassani heii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti