sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Virallinen ilmoitus, wohou!


It’s Facebook-official, so it’s official for real:

Sinkkunainen on parisuhteessa!

Oho. Enpä olisi uskonut tän päivän ihan heti tulevan. Ei tätä oikein meinaa hahmottaa todeksi.


Sain itselleni nuoren miehen jonka ulkonäkö saa leukani kolahtamaan lattiaan ja keuhkoni vaatimaan lisähappea, jota uskon voivani todella oikeasti arvostaa syvästi vielä pitkän ajan jälkeenkin ja jonka uskallan toivoa voivan arvostaa minua tällaisena mahdottomana kuolemanvakavana hölmönä.

Nuori mies joka puhuu minulle kauniimmin kuin olisin koskaan voinut kenenkään kuvitella tekevän ja joka kohtelee minua kuin maailman kauneinta ja halutuinta yksilöä.

Poikakulta joka tulee toimeen perheeni ja ystävieni kanssa, ja joka puhuu näistä minulle tärkeistä ihmisistä aina hyvään sävyyn.

Mies jonka koirani on ottanut palveluskuntaansa mukisematta ja joka pitää koiraani kuin omaansa!

Mies joka on osoittanut olevansa valmis elämää mullistaviin tekoihin vain ollakseen lähelläni.

Siis mitä ihmettä tässä on tapahtunut?! Vau.


Näin on tosiaan käynyt, edessäpäin olevasta ei vielä kukaan tiedä, mutta toivokaamme parasta.

Enivei. Koska tilanne nyt on tosiaan tämä, olen miettinyt tämän blogiharrastuksenkin päivittämistä ajantasalle. Ei sillä ettäkö blogin nimellä nyt olisi niin suurta merkitystä, mutta mieleni on jo aiemmin tässä tehnyt mieli blogia, jossa voisin enemmänkin esiintyä omana itsenäni, mahdollisesti omalla nimelläni tai jopa kasvoillani. Blogia, jota ei tarvitsisi salailla ja piilotella sen arkaluontoisuuden takia.

En minä mitään aivotonta hömppäblogia haluaisi, mutta sellanen johon voisi tarvittaessa avautua pohdinnoistaan tai vapaasti ihkuttaa uusia hankintojaan.. Tai jotain! Olen uhrannut useita tunteja pohtiessa mahdollista nimeä mahdolliselle uudelle blogille, mutta päässäni lyö suhteellisen tyhjää.

Tätä blogia minun on ollut vaikea ylläpitää juurikin sen takia, etten halua miehen saavan tietää tästä. Ja nythän salailu on vielä helppoa, kun välissämme on _monta_ sataa kilometriä. Hänen muuttaessa tänne asiat tulevat todennäköisesti vaikeutumaan niin, että tämän blogin pitäminen muuttunee mahdottomuudeksi.


Tämmöisiä pohdintoja tällä kertaa. Pahoittelut kuvattomuudesta! Odotan kuin kuuta nousevaa syksyä ja sen mukanaan tuomaa uutta tietokonetta, jolloin tämä blogiavautuminenkin taas helpottuisi noin tuhannella prosentilla!

4 kommenttia:

  1. Onnea onnea todella paljon :) !!! Ihan mahtava juttu, että nyt se on virallista!
    Pistähän sitten linkkiä uuteen blogiin, kun saat sen aikaiseksi, itse haluan ainakin jatkaa juttujesi lukemista :).

    VastaaPoista
  2. Jeejeejee :) Oon iloinen sun puolesta :) Onnea! Ja kiva että välimatkakin tulee lyhenemään ;) Mä kanssa lukisin mielelläni ex sinkkunaisen elämästä myöhemminkin :)!

    VastaaPoista
  3. Onnee ;) mitä tää välimatkan lyheminen meinaa ?!

    VastaaPoista
  4. Kiitoskiitos kommenteistanne & onnitteluistanne! You make my day! :') Ihanan kannustavia naisia olette.

    Pistän tottakai infoa mikäli keksin eka sen nimen, hmm...

    Mitä välimatkan lyhenemisen Ano haluaisit tarkoittavan? :D Hän tulee siis tänne, minä en lähde mihinkä, nih.

    VastaaPoista