tiistai 24. huhtikuuta 2012

Feikkitattoos!

Muutaman mutkan kautta löysin itseni tämmöisiä kuolailemassa!

http://www.faketattoos.se/fi/


Eli siis "feikkitatuointeja", tai miksi noita sitten haluaakaan kutsua. Siirtokuvia, jotka kestävät nettisivun mukaan 3 - 5 vuorokautta iholla. Olisin heti tilannut itselleni muttei satu olemaan luottokorttia eli pah, pitäkää tunkkinne.

Tuolla on kuvia ja tekstejä, ehdottomasti eniten mun tyylinen kuva oli tämä:

http://www.faketattoos.se/fi/

Pöwwö <3

Mulla on siis tollanen vakavamman laatuinen pöllöfetissi. Ja ylipäätänsä lintufetissi. Linnut on niin kiehtovia ja kauniita elukoita! Voisin seurata tipujen touhuja ihan tunti kaupalla ellei olisi muuta tekemistä. Musta olisi ehdottomasti pitänyt tulla ornitologi mutten tajunnut asiaa vielä lukiossa ollessani, enkä opiskellut bilsan & kemian läksyjäni.. Tyhmä.

Weheartit.com

Tatuoinneista puheen ollen oon aatellut, että jos jonain päivänä hullaantuisin sillai, että menisin oikeasti ottamaan kuvan itseeni, niin ottaisin erittäin todennäköisesti pöllön. Mullahan ei siis ole yhtään tatuointia, muttei mulla ole niitä mitään vastaan. Tai oikeastaan puolestakaan, siis aika neutraali suhtautuminen. Ihan kun kysyttäisi että ootko korvakoruja vastaan vai puolesta. (Korvakorujakaan mulla ei muuten ole, mutta sellaisia ei luultavasti ikinä silti tulekkaan.)

Weheartit.com

Pöllöhän symboloi tietynlaista viisautta, sellaista sisäistä näkemystä ja sen sisäisen maailmansa näkemistä. Pöllö on perinteinen voimaeläin. Toi voimaeläinjuttu on kanssa tosi kiinnostava, siihen olisi hauska perehtyä enemmänkin. En mä nyt noihin menisi koko elämänkatsomustani luottamaan mutta onhan esim. tollasia voimaeläin- ja horoskooppijuttuja hauska lueskella aikansa kuluksi. 

No enivei, jotenkin oon aatellut että jos olisin eläin niin olisin pöllö. :D Kuulostan ihan psykolta, mutta toivottavasti saatte kiinni tästä mun ajatuksestani! Sellanen hiljainen tarkkailija, joka ainakin näyttää fiksulta ja pramealta. Ainahan ei tarvitse oikeasti olla kovin viisas antaakseen kuitenkin ihmisille tosi fiksua kuvaa itsestään. Helpoin tapa saada ihmiset päivittelemään, miten fiksu onkaan, on olla hiljaa, kuunnella ja ehkä myhäillä hiukan sopivissa väleissä. Kokeiltu on, toimii.


Weheartit.com

En nyt kuitenkaan ole ottamassa mitään tatuointia tässä lähitulevaisuudessa. Mutta kai ihmisellä ajatuksia ja jotain hulluhkoja suunnitelmia saa olla, vaikkei toteuttamisvaihe olisikaan käynnissä, tai edes käynnistymässä! Toisin sanoen on mulla hyvinkin tarkka ajatus siitä, millaisen kuvan ottaisin, jos nyt niin tekisin. (Kylläpä levisi tää juttu käsiin taas. Piti vaan esittelemäni noita feikkitatuointeja, ja päädyn selittämään pöllöjen merkityksestä mun elämässäni. Aika mennä huilille?)

Weheartit.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti