tiistai 24. huhtikuuta 2012

Sadan vuoden takaisista elämäni miehistä.

Mikä näitä sadan vuoden takaisin ihastuksia ja heiloja oikein vaivaa?

Tässä ihan lyhyen ajan sisällä oon nyt törmännyt sattumalta ensin yläasteaikaiseen ihastukseeni (joka tosin piti minua silloin vielä ihan tositosi dorkana), sitten yläasteaikaiseen "boifrendiin" ja lopulta nyt yläasteaikaiseen heilaan. 

Ja kaikki nämä ovat olleet hirveän kiinnostuneita että miten musta nyt tämmöinen on kasvanut, tyyliin uu mama mä käyn kuumana mama.

Joo.. Tosi söpöä, mutta kun ei. Tosiasiahan on, että mä olen toki kasvanut finnipäisestä, alipainoisesta, koulukiusatusta rasvaletistä tämmöiseksi tyylinsä tuntevaksi, hyvin itsensä kantavaksi, terveen näköiseksi valioyksilöksi (finnipää olen siis edelleen! <3) mutta pojat eivät ole muuttuneet mihinkään suuntaan. Eivät sitten niin mihinkään! 

Miten se on edes mahdollista?

Weheartit.com

Ja mikä tämä yllättävä, yhtäkkinen kaipuu menneeseen - meininki nyt oikein on olevinaan? Kohdistuuko tämä kaikkiin tasapuolisesti, johtuuko tämä tästä ikäluokkani ikävaiheesta vai onko tää nyt joku ihan tosi psykoottinen juttu? Hmm.

Suurin kysymys! Mitä tuollaiselle menneiden vuosien tuttavuudelle sanoisi, kun tämä pyytää puhelinnumeroa? Enhän minä nyt voi olettaa että kaikki haluavat kanssani treffeille (vaikka kaikkihan siis haluavat), mutta onko numeronsa antaminen yhtä kuin treffipyynnön hyväksyminen, mikäli sellainen oli miehellä mielessä? Entä jos mies haluaa oikeasti ihan vaan kaverin ominaisuudessa joskus esimerkiksi baarireissullaan tai keskustassa ollessaan soittaa ja kokoontua yhteen muistelemaan menneitä sekä päivittämään tilannetta? Tekevätkö miehet sellaista kaverimielessä? Ärhh. Oon muuten taas sotkenut itteni aika mielenkiintoiseen soppaan.

Weheartit.com

Siis kuinka paljon tämä asia oli helpompi silloin, kun seurusteli. Kaikki tiesivät, että toi nainen seurustelee, eikä kukaan ruvennut edes kaverina ehdottelemaan kahvihetkiä (saattoi johtua myös ex-miesystävän kokoluokasta). Nyt olen vapaata riistaa kaikille, enkä voi ikinä tietää mikä ajatus kenelläkin on missäkin vaiheessa mielessä!


Weheartit.com

Etteks te nyt tajua että mä oon ihan mahottoman in love ihan toiseen mieheen enkä mä välitä teiän typeristä jutuistanne yhtään mitään ku mä oon vaan että aww <3 ja ihkutan uutta tulevaa miestäni. NIH!

Weheartit.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti