maanantai 7. toukokuuta 2012

My ex had one very annoying habit...


Terveisiä taas tuolta Pohjoisesta!

Eli taas takanani on monen sadan kilometrin ja sitäkin useamman ihanan hetken täyteinen viikonloppu.. :')

Weheartit.com

Kävellessäni kotiin asemalta meinasi muuten sydän pysätä: Ex-miesystävän auto tuli vastaan.

Weheartit.com


Koska olin juuri istunut 13h junassa ja minulla oli tähän etelän lämpimään säähän täysin epäsopiva vaatetus, painoin vaan pääni alas ja katsoin vielä poispäin! Aika.. raukkamaista tavallaan. Mutta ehkä parempi niin, en edes halua tietää mikä olo nyt olisi, jos olisin katsonut autoon sisälle ja nähnyt siellä a) ex-kumppanini b) hänen uuden vaimokkeensa c) heidät yhdessä. Todellakin parempi näin. 

 


En ole tuota autoamme nähnytkään vielä tämän vuoden puolella liikenteessä, enkä koko ihmisenkään törmännyt. En nyt sitten tiedä onko auto edelleen hänen käytössään, ja ehkä hyvä niin, etten ala vainoharhaseksi. Kun olen muutenkin ihan tarpeeksi tämmönen.

Weheartit.com


Mä olen vaan ihan in love, ja jokaisilla treffeillä tuntuu vaan entistä enemmän, että tässä jutussa on ainesta isompaankin. Voi että! Sanokaa mun sanoneen sitten kun taas tulee elämän karut realiteetit vastaan ja hommat menee reisille as usual. (;

Weheartit.com


(Ps. Pääsin muuten vanhempienkin luo näytille, aika.. hassua. :D)

4 kommenttia:

  1. vanhempien luo näytille... lupaavaa! Mä repesin ton tokan kuvan tekstii :'D

    -melkein kolmekymppinen

    VastaaPoista
  2. Oijoijoi! Tuohan on todella lupaavaa ja aika isoa, jos jo vanhemmat tapasit!!
    Mahtavaa :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos kommenteistanne, naiset! :) You make my day!

    Kuulemma olivat vanhemmatkin sitä mieltä että mikä jottei. ;) Heheh!

    VastaaPoista
  4. mitä mä sanoin ;)

    B

    VastaaPoista