maanantai 26. maaliskuuta 2012

Elämäni mies!

Tapasin elämäni miehen.

Jep, näin todella kävi. Olen erityisen herkkä ihastumaan, mutta hyvin varovainen sanomaan, ettäkö tapaamassani ihmisessä olisi oikeasti potentiaalia. Tässä miehessä oli. Oikeasti.

Olin siis jälleen reissussa (Kävin mm. ekaa kertaa Länsinaapurimme pääkaupungissa!), ja siinä menon & meiningin keskellä tapasin hänet. Ensin huomioni kiinnitti hänen täydellisyyttä hipova ulkonäkönsä, ja voitte vain kuvitella minkä sortin rytmihäiriöt meinasi tulla, kun hän jossain kohtaa iltaa tuli kysymään, onko viereissäni oleva paikka vapaa..  

*Tygydym tygydymdym gydym tygym*.
Weheartit.com

Juttelimme pitkät pätkät, ja olin hyvin hämmentynyt miehen älyllisestä tasosta. Oliko siis todella mahdollista, että rytmihäiriöitä aiheuttava ulkokuori ja älyllinen kehittyneisyys olisivat yhdistettävissä?!

Huomasin myöhemmin sen todella olevan mahdollista.

Mies oli hyväkäytöksinen, kohtelias ja hauska. Sekä fiksu!

Oo-ma-gah.

Tapaamistamme seuraavana päivänä olin asennoitunut unohtamaan koko tyypin, kiva oli tavata ja see U never again, mutta hän olikin yllätyksekseni halukas näkemään vielä sinä iltana uudestaan. Hieman hämmentyneenä tottakai suostuin, ja näin ollen jatkoimme syvällisiä keskustelujamme vielä toisena iltana. Tässä vaiheessa rupesin jo todella olemaan vakuuttunut tämän yksilön ainutlaatuisuudesta ja arvokkuudesta, eikä hän tehnyt tai sanonut mitään, mikä olisi palauttanut minut reaalimaailmaan.

Weheartit.com

Kolmantena aamuna hengailimme jälleen yhdessä, vaikkakin hiukan haikeissa meiningeissä. Itse olen täältä Lounais-Suomen huudeilta, mies tottakai vaatimattoman 12 tunnin junamatkan päästä. Siis voi helvetti, että vitutti. 

Jos olisin ollut yksin hattarapilvelläni, asia olisi yksinkertainen. Ymmärrän kyllä, ellei mun ahdistelujani kaivata, enkä todellakaan jää kovin pitkäksi aikaa roikkumaan miehessä, jolle olen täysin yhdentekevä. Tässä tapauksessa uskon ymmärtäneeni, etten nyt ollut aivan täysin yksin. Tai no, ainakin niin hän minulle sanoi ihan ääneenkin (en edes tulkinnut tätä mistään mikrosäteistä).

Weheartit.com

On todella vaikeaa selittää sitä fiilistä, että tässä tyypissä on oikeasti jotain, mihin haluan tutustua ja perehtyä. Ystäväni hiukan kuittasi, että pah, niitä tulee ja menee, ensi sunnuntaina soitat samaa asiaa aivan eri miehestä. En kuitenkaan osaa sanoiksi pukea sitä, ettei tämä ole nyt sama asia. Tai no, ehkä siitä kertoo se, että jos minä olen oikeasti hiukan rikki jonkun kaiffarin takia, sille todella on syy. Tähän väitteeseen sentään sain ystävänikin yhtymään, huh.

Jotain olemme tekstailleet vielä tänään, mutta enpä tiedä. Voi olla, että mies on samanlainen saamarin mulkero kun kaikki muutkin, eikä enää ikinä tekstaa tai vastaa, mutta sittenpähän tiedän, ettei minun kannata luota intuitiooni enää  ikinä miesten suhteen. 

Jää nähtäväksi.

Weheartit.com

Hajottaa, hajottaa, hajottaaaaarg!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti