keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Soyaconcept.

Ihan huikeeta, tänne on löytänyt uusia lukijoita! You make my day, kiitos. 8)

Oon tässä yövahtina työmaalla, eli aikaa on vaikka muille jakaa. Ja näin ollen avaudun hyväksi havaitusta vaatemerkistä.

Mulla on merkiltä vaan 2 paitaa, jotka ovat molemmat ihan suosikkejani. Tuli vain yhtäkkiä mieleeni toista niistä päälleni kiskoessani, että minkäs merkkinen tämä on, jolloin totesin sen olevan samaa perhettä toisen suosikkikledjuni kanssa, hahaa!

Merkki on siis soyaconcept.

Merkillä on mm. löysiä paitoja, sekä vaatteita, joissa on jotain kivaa krumeluuria. Sellaisista minä tykkään! Löysiä paitoja hankin mielelläni tämän jo joissain piireissä kuuluisankin muusta kehostani täysin irrallista elämää elävän mahani takia. Muunlaisiakin vaatteita löytyy monipuolisesti. Ainakin nämä mun paitani ovat kestäneet hyvin käytössä ja pesuissa, ovat todella miellyttävästä matskusta tehtyjä (en muista kylläkään mistä, eikä nyt ole mahista tarkistaakkaan). Suosittelen, naminami!

Hintaa rytkyillä on jonkun verran, mulle on käynyt mäihä kun oon kummatkin rakkauspaitani löytänyt alerekistä 10-15 eurolla. Normaalihintaa niillä olisi ollut jotain n. 40 euron luokkaa, mikä on mun mielestäni aika paljon paidasta, vaikka ovatkin "hienompien tilaisuuksien paitoja". Eli käytän niitä esim. luottamustehtäviini liittyvissä edustustehtävissä tai sukujuhlissa.

Merkin vaatteita löytyy ainakin Sokoksesta ja Aleksi 13:sta.

Ettäs tiedätte!

Weheartit.com


Ps. Miksei mun elämäni mies voi tekstata mulle? MIKSEI?!
En mä aina halua olla se, joka tekstaa eka.
Yritin lämmitellä sitä tajuamaan, että we are made for each other, mut se oli vaan että möh hän menee nukkuu.
Röh.

Weheartit.com

2 kommenttia:

  1. Moikka, tunnustan eksyneeni tänne Iitan ompeluksia blogin kautta ja jäin heti lukijaksi :) Sulla tuntuu olevan vähän sama tilanne kun mullakin, paitsi että oot löytänyt jo jonkun elämän mies ehdokkaan ja saanut sen koukkuun, jännittävää, toivotaan että hänkin hoksaa tekstailla, tiedän tunteen, rasittavaaaaa :P!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa että eksyit tänne, ja vielä kivempaa että tulit lukijaksi! :) Kiitän. Noh, mulla on usein tapana vähän liioitella näitä titteleitä, eli täällä päin "boifrendi" on sellanen mies joka on tavattu kerran, ja "elämän mies" on se, jonka on tavannut ehkä 2 kertaa, mutta joka kiinnostaa. ;) Eli ei mitään sen vakavampaa kuitenkaan, hahah. Katsotaan nyt, hoksaako mitään vai ei. (;

      Poista