tiistai 28. helmikuuta 2012

Nykypäivän treffailua.

Olen tässä hiukan seuraillut tätä touhua ja miettinyt, mihin tää maailma on menossa. Siis ensinnäkin: Onko treffailukulttuuri oikeasti näivettymässä ja katoamassa kokonaan pois? Vai näyttääkö tää vaan siltä? Ja toiseksi: Miksi koko treffailu- ja deittailemisvaiheista tehdään niin helvetin vaikeita?


Weheartit.com
Suhteessa ollessani seurasin ystävieni sinkkuilua ja mietin, onko se nyt oikeasti noin vaikeaa. Pitäisikö tekstata vai eikö pitäisi ja mitä tekstaan, no mut entä jos se ei vastaa tai jos oon sen mielestä ihan kauhea apina?! Oomagah se tuli faceen menenksmä jutteleen sille mitä mä sanon sille oomaga oomaga. Arg. Vannoin aina, että jos mää olisin sinkku ni mää tekisin just sillai ku mua huvittais enkä pal jahkais. 

En voinut ymmärtää, että jos tekee mieli tekstata, miksei tekisi niin.



Aika pitkälti olen (onneksi) pysynyt neuvoissani. Välillä yllätän itseni miettimässä pistäisikö jollekin miehelle moi chatissa ja mitä se sitten sanoisi ja mitä mä sitten tiedustelisin etten vaikuttaisi tyrkyltä ja ja ja. Tällöin kommennan itseni takaisin ruotuun ja pistän viestin, loppu jääkööt nähtäväksi. Olkoot vaikka vastaamatta, omapahan on kyllä menetyksensä.

Weheartit.com



Toinen juttu on tämä ihmissuhteen alkuvaiheen alkuvaihe. Sillon ko mää olin nuori ni pyyrettiin roheesti rehveille ja sit vast mietittii et halutaaks men toist kertaa. Nyt on Facebook, käykö kukaan enää treffeillä? Havaintojeni mukaan treffit on korvaantuneet baarissa törmäilemisellä ja yhteisillä jatkoilla tai tul kaffeel-kutsuilla. Sekä Fb:n chatilla. Mihin tää homma on menossa? Vai tuleeko oikeat treffit sitten vasta ajankohtaisiksi kun alintajunta on oikeasti valmis enemmälle ja ihminen oikeasti oikeanlainen? Vai tuleeko sellaisia enää ikinä?! Ounou.


Yksi asia josta olen muuten aivan kujalla: Facessa tökkiminen. Siis mitä se tarkoittaa?! Miten silloin pitää toimia? Onko takaisin tökkäämättä jättäminen ylimielistä, epäkohteliasta tai vastaako se entisajan rukkasia? Onko tökkääminen mielenkiinnon osoittamista? Siis sellaisen mielenkiinnon. Aapuva.

Weheartit.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti